Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Jag vill använda min passformsgaranti, hur gör jag?


Det är enkelt! Posta tillbaka armbandet tillsammans med en lapp med kontaktuppgifter samt hur du vill att armbandet ska ändras.

Vill du ha en mer noggrann beskrivning kan du läsa vidare nedan.

1. Skaffa kuvert med frimärke
Du behöver ett kuvert samt frimärke. Om du vill kan du återanvända kuvertet från oss med nytt frimärke över det gamla. Max ett frimärke per armband ska räcka.

2. Skriv adresser
Din avsändaradress på baksidan samt följande adress på framsidan:
Christyle, Christine Henriksson
C A Reuterswärds gata 4
41648 Göteborg

3. Skriv en lapp
På lappen skriver du följande information: Ditt namn, adress, mobilnummer samt hur många pärlor som ska tas bort/läggas till på armbandet. Mät med armbandet på din handled och förklara så noga som möjligt, lämna inget utrymme för missförstånd. Är ditt armband flera rader så meddelar du hur många som ska tas bort/läggas till på varje rad. Om du inte lyckas att mäta med armbandet kan du istället använda måttband. Mät runt din handled noga där den är som smalast och skriv "handledsmått 16 cm" eller liknande på lappen så vi kan gå efter det. Dock är det störst chans att det blir rätt storlek om du kan ange antal pärlor. Var det inte du som köpte armbandet, skriv då gärna för- och efternamn på den som köpte det hos oss om du vet det. Ska armbandet skickas till annan adress än din går det bra att meddela detta på lappen.

4. Packa
Lägg armbandet skyddat i en smyckespåse eller lite hushållspapper. Packa ner armband samt lapp i kuvertet. Du ska inte skicka med eventuell smyckes-ask då det kräver onödiga portokostnader. Det har hänt att vanliga papperskuvert gått sönder i postens hantering, så använder du ett sådant, tänk på att packa väl och tejpa gärna lite extra. 

5. Posta
Posta ditt kuvert i någon utav postens gula postlådor.

Kom ihåg att det är kunden som är ansvarig för att armbandet kommer fram i gott skick. Vi kontaktar dig sedan per sms eller mail så du vet att vi mottagit ditt armband samt om vi har några frågor till dig. När vi gjort om ditt armband postar vi det tillbaka till dig. Skulle vi inte hört av oss inom en vecka från att du postat så kan det vara något som gått snett med posten och då bör du kontakta oss (brukar dock oftast gå smidigt). Vi uppskattar om du hör av dig efteråt och berättar om det passade.

 

Såhär säger kunder som använt passformsgarantin:

2017-10-12 Tack snälla för ett perfekt armband! Jättenöjd! Tack för alla sms, ett otroligt tålamod och bra service! Uppskattar verkligen det! :) Mvh Ida Petersson.

2017-10-11 Tack så mycket för armbandet nu när det var omgjort. Det passade perfekt! Guld värt! /Eleonore Larsson.

2017-06-15 Hej, har fått armbandet nu och det passar perfekt! Tack så jättemycket!! :D Mvh Hanna Höglund.


2017-05-26 Armbandet sitter perfekt nu! :) Super tack för all hjälp! Du vet verkligen hur man gör en kund nöjd! :) Med vänlig hälsning, Sofi Lundkvist.

2017-05-19 Hej Christine! Armbandet sitter perfekt nu! Har på mig det varje dag då det får symbolisera något viktigt för mig. Så tack för hjälpen! /Helena Vasell.

2016-07-09 Jättefina armband! Helnöjd! Tänk på att mäta handleden exakt för att få bra passform. Jag la till lite extra och då blev de för stora. Skickade tillbaka armbanden och fick dem justerade snabbt och smidigt! Mvh Anna B.

 

Mer information om garantin?

Här kan du läsa mer om Passformsgarantin.

Drift & produktion: Wikinggruppen